Ahad, 28 Mac 2010

Ketua Jin Dari Sungai Petani..

selepas mengeluarkan 8 jin daripada tubuh seorang pesakit. Saya telah diberi amaran bahawa ketua jin akan mengancam saya dan hubungan pesakit dengan tunang pesakit tersebut. Semasa sesi scan saya jalankan ke atas 4 orang pesakit, secara tiba-tiba, seorang pesakit menangis duduk di tepi. Saya membiarkan sahaja.
Selesai scan keempat-empat orang tersebut, ada seorang pesakit yang mengalami gangguan. Namun, saya tidurkan sebentar jin pesakit yang di scan sebentar tadi dan beralih kepada pesakit yang dah kerasukan.
Jin ini terlalu agresfi, sehingga katan yang dibuat secara ghaib tidak berkesan. Oleh itu, saya meminta beberapa mat untuk memegang pesakit. Jin keras kepala, saya kemudiannya memasangkan bacaan Yaasiin, jin makin agresif, namun, sebentar kemudian, jin semakin hilang tenaga. pada waktu tersebut saya meneruskan dialog dengan jin. Namun jin tidak mahu bekerjasama.
menurut pesakit jin ini penah datang ketika pesakit bersolat dan menakutkan pesakit dengan berubah menjadi seekor ular yang besar. Selain itu, jin tersebut mengganggu tidur pesakit beserta tidur tunang pesakit.
saya tidak mahu berdialog lama. Sebab mengambil masa yang cukup panjang.Oleh itu, saya beri banyak tawaran termasuk memasuki islam. Namun, jin terlalu ingkar, sombong, dan degil. Setelah puas berbicara, saya menggunakan teknik pancungan untuk memancung jin di tubuh pesakit. Setelah memberi azab kepada jin. Jin masih tidak mahu keluar daripada tubuh.
pilihan terakhir adalah dengan menyembelih(ugutan sahaja). Namun jin semakin agresif. Akhirnya, setelah cukup banyak prundingan yang dibuat. Saya menyembelih ketua jin tersebut. Pesakit sedar semula selepas jin mati perlahan-lahan dengan izin Allah..wassalam.

4 ulasan:

syafiqah berkata...

mcm kenal je dgn watak utama dlm cerita ni..kikiki...

GR33N berkata...

sape watak utama, ketua jin tu ke?

Yoyoy Kamphora Spa berkata...

ketua jin ke perawat?

Tanpa Nama berkata...

watak utama ialah tom riddle..hahaha