Ahad, 28 Mac 2010

Jin sihir+tangkal...

alhamdulillah, hari ini, saya diberi lagi kekuatan untuk meneruskan penulisan di ruangan blog yang tidak seberapa ini.
sebentar tadi, saya mendapat panggilan emergency daripada blok bangunan sebelah. Ada kes gangguan. Nasib baik, saya belum tidur pada waktu tersebut. Dengan izin Allah, saya ke rumah pesakit dengan kadar segera.
Pesakit dirasuki jin. Jin sihir dan jin yang ditugaskan menjaga pesakit. Jin sihir yang dihantar, saya minta keluar. alhamdulillah keluar. Namun jin yang menjaga tubuh pesakit, agak kasar dan sombong serta degil. Tanpa berfikir panjang, saya menggunakan teknik baling buah Zaqum, untuk melempar jin tersebut. Jin kesakitan.
Disebabkan tidak dapt menahan sakit. Jin yang menjaga tubuh itu keluar dengan sendirinya. Sejurus kemudian, saya bertanyakan soalan kepada pesakit tersebut. Ternyata, pesakit menyimpan tangkal yang diberikan oleh seseorang untuk melindungi diri. Sebuah kain kuning, bertulis khalimah-khalimah Allah dan dijahit dengan benang hitam.
Saya meminta untuk menghapuskan barang itu. Agar pesakit tidak dilindungi daripada mana-mana kuasa selain Allah. Sesungguhnya, Allah itu maha berkuasa.

1 ulasan:

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI