Ahad, 24 Januari 2010

Jin Sihir + Rawatan Ringkas..

Alhamdulillah, dengan izin Allah, saya merawat lagi seorang pesakit. Pesakit ini pernah melakukan rawatan bersama sahabat saya yang mana beliau sedang 'berpraktikum' ketika ini. Pesakit ini baru sahaja sembuh, namun setelah melepaskan jin yang dimasukkan ke dalam botol, pesakit ini diserang lagi. Saya menenangkan diri, dan berfikir sejenak apa yang harus dilakukan, kerana saya tidak mahu tergopoh-gapah menyelesaikan rawatan ini, kerana ianya berisiko. Alhamdulillah, Allah memberikan ilham kepada saya untuk menggunakan teknik-teknik yang saya pelajari sebelum ini. Jin sihir yang memasuki semula badan pesakit agak sombong, dan keras kepala. saya telah memohon maaf bagi pihak sahabat kerana mengurungnya di dalam botol melebihi dua hari. Selain itu, saya memberitahu bahawa, saya ingin membantu, dan menawarkan jin itu dengan memohon kepada Allah berpindah ke tempat baru serta kesembuhan.

Namun, keangkuhan dan kesombongan jin itu menyebabkan diplomasi tidak berjaya. Lantas memberikan dua pilihan. Sama ada ingin keluar ( saya tawarkan kesembuhan dan memiliki rumah baru) atau dihukum sembelih.

Jin sihir itu tidak memberikan kerjasama. setelah memberikan amaran sebanyak tiga kali. Dengan izin Allah, saya menyembelihnya. Jin itu mati dengan izin Allah.

Kemudian pesakit itu, saya buatkan 'block' ghaib agar tidak diganggu lagi.

Tiada ulasan: