Ahad, 28 Mac 2010

Jin sihir+tangkal...

alhamdulillah, hari ini, saya diberi lagi kekuatan untuk meneruskan penulisan di ruangan blog yang tidak seberapa ini.
sebentar tadi, saya mendapat panggilan emergency daripada blok bangunan sebelah. Ada kes gangguan. Nasib baik, saya belum tidur pada waktu tersebut. Dengan izin Allah, saya ke rumah pesakit dengan kadar segera.
Pesakit dirasuki jin. Jin sihir dan jin yang ditugaskan menjaga pesakit. Jin sihir yang dihantar, saya minta keluar. alhamdulillah keluar. Namun jin yang menjaga tubuh pesakit, agak kasar dan sombong serta degil. Tanpa berfikir panjang, saya menggunakan teknik baling buah Zaqum, untuk melempar jin tersebut. Jin kesakitan.
Disebabkan tidak dapt menahan sakit. Jin yang menjaga tubuh itu keluar dengan sendirinya. Sejurus kemudian, saya bertanyakan soalan kepada pesakit tersebut. Ternyata, pesakit menyimpan tangkal yang diberikan oleh seseorang untuk melindungi diri. Sebuah kain kuning, bertulis khalimah-khalimah Allah dan dijahit dengan benang hitam.
Saya meminta untuk menghapuskan barang itu. Agar pesakit tidak dilindungi daripada mana-mana kuasa selain Allah. Sesungguhnya, Allah itu maha berkuasa.

Tiada ulasan: